if($page == "Contact"){ ?> } ?>
Consiliul de Administratie al SC IMUC SA, cu sediul social in com. Bradu, sat. Bradu, str. Petrochimistilor, nr.10, jud.Arges, inregistrata la Registrul Comertului Arges sub nr. J03/236/1991, CUI RO 128990, in temeiul prevederilor Legii nr.31/1990 republicata cu modificarile si completarile ulterioare si prevederile art.14 si urmatoarele din Actul Constitutiv al societatii
La sediul societatii situat in com. Bradu, sat. Bradu, str. Petrochimistilor, nr.10, jud.Arges in data de 11.07.2013 de la ora 10.00 pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv de la ora 12.00 pentru Adunarea Generala Extraordinara cu urmatoarea ordine de zi:
Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor este :
Ordinea de zi pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor este:
In cazul in care conditiile de cvorum si prezenta pentru Adunarea Generala Ordinara si Adunarea Generala Extraordinara nu sunt intrunite , pentru a putea delibera si vota in mod valabil,conf.art.112 se va convoca o a doua Adunare Generala Ordinara si o a doua Adunare Generala Extraordinara pentru data de 12.07.2013, in acelasi loc si la aceeasi ora.
La aceste Adunari Generale pot participa si vota toti actionarii
inregistrati in actul constitutiv al societatii, fie personal, pe baza actului de identitate valabil, fie prin procura speciala notariala, care poate fi depusa la sediul societatii incepand cu data de 12.06.2013 .Procurile speciale vor putea fi transmise spre inregistrare si pe fax sau email (adresa email : juridic@imuc.ro) in format pdf., reprezentantul actionarului fiind obligat ca la data adunarii generale sa aiba asupra sa procura in original.
Actionarii care detin cel putin 5% din capitalul social au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarari
pentru punctele propuse spre includere, sau pot adresa intrebari privind ordinea de zi.
In cazul in care exista noi propuneri privind introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi, actionarii care detin cel putin 5% din capitalul social au obligatia de a inainta Consiliului de Administratie cererile cu cel mult 15 zile de la publicarea convocarii, astfel incat acestea sa poata fi publicate pe site-ul societatii pentru a putea fi luate la cunostinta si de ceilalti actionari.
Noua ordine de zi, ce va cuprinde si punctele propuse de actionari care detin cel putin 5% din capitalul social in urma convocarii, trebuie publicata cu cel putin 10 zile inaintea adunarii generale.
Actionarii pot obtine informatii suplimentare de la sediul societatii la tel.0248.615.599, fax.0248.615.600 sau de pe site-ul www.imuc.ro.
PRESEDINTE CONSILIUL DE ADMINISTRATIE
BOAMBES ANGELICA
Procedura de retragere a actionarilor minoritari si rascumparare actiuni din IMUC S.A.
Decizii convocare
Proiect AGEA 14.02.2019
Proiect AGOA 14.02.2019
Convocare AGEA/ AGOA 14.02.2019
Convocare AGA 28.05.2014
Convocare AGOA AGEA 06.2013
CONVOCARE 19.07.2012
Achizitii acum cu ajutorul portalului de licitatii!!
Proiect Finalizat SLAM Tulcea 2011
Contract Finalizat - Depozit de produse petroliere -Teius - noiembrie 2011
Contract prestari servicii - Cherbourg - Franta , incepand cu septembrie 2011 pe o perioada de 9 luni
Contract in Bilbao-Spania , incepand cu decembrie 2011 , pe o perioada de 3 luni
Dotari echipamente si utilaje din fonduri proprii in anul 2011 , suma investitiei ajungand la 200.000 EURO