if($page == "Contact"){ ?> } ?>
Consiliul de Administratie al SC IMUC SA cu sediul in com. Bradu, str. Petrochimistilor, nr. 10, jud. Arges inregistrata la Registrul Comertului Arges sub nr. J03/236/1991, avand CUI RO 128990, in temeiul Legii nr. 31/1991 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 28.05.2014, ora 14:00 la sediul societatii cu urmatoarea ordine de zi:
1. Prezentarea spre aprobare a raportului Consiliului de Administratie si Raportului cenzorilor privind situatiile financiare anuale consolidate pentru anul 2013.
2. Aprobarea bilantului contabil si a contului de profit si pierderi pentru anul 2013.
3. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a planului de investitii pentru anul 2014.
4. Aprobarea datei de 20.05.2014 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele Hotararii AGA, conform art. 238 din Legea 297/2004.
In situatia in care Adunarea Generala Ordinara nu indeplineste conditiile legale de intrunire pentru a putea delibera si vota in mod valabil, conform art. 112 din Legea 31/1990, se va convoca o a doua Adunare Generala Ordinara pentru data de 29.05.2014, in acelasi loc si aceeasi ora.
CONVOCARE
Consiliul de Administratie al SC IMUC SA, cu sediul social ales in com. Bradu, str. Petrochimistilor, nr. 10, Jud. Arges, inregistrata la Registrul Comertului Arges sub nr. J03/236/1991, avand CUI RO 128990, in temeiul prevederilor Legii nr. 31/1990 republicata cu modificarile si completarile ulterioare si prevederile Actului Constitutiv al societatii,
CONVOCA ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR
In data de 28.05.2014, la sediul societatii din com. Bradu, str. Petrochimistilor, nr. 10, jud. Arges cu urmatoarea ordine de zi:
Prezentarea spre aprobare a raportului Consiliului de Administratie si Raportului cenzorilor privind situatiile financiare anuale consolidate pentru anul 2013.
Aprobarea bilantului contabil si a contului de profit si pierderi pentru anul 2013.
Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a planului de investitii pentru anul 2014.
Aprobarea datei de 20.05.2014 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele Hotararii AGA, conform art. 238 din Legea 297/2004.
In situatia in care Adunarea Generala Ordinara nu indeplineste conditiile legale de intrunire pentru a putea delibera si vota in mod valabil, conform art. 112 din Legea 31/1990, se va convoca o a doua Adunare Generala Ordinara pentru data de 29.05.2014, in acelasi loc si aceeasi ora.
La aceasta Adunare Generala pot participa si vota toti actionarii inregistrati in Actul Constitutiv al societatii, fie personal, pe baza actului de identitate valabil, fie prin procura notariala speciala, care poate fi depusa la sediul societatii incepand cu data de 25.04.2014.
Procurile speciale vor putea fi transmise spre inregistrare si prin fax 0248/615.599 sau e-mail la adresa juridic@imuc.ro, reprezentantul actionarului fiind obligat la data Adunarii Generale sa aiba asupra sa procura, in original.
Actionarii care detin cel putin 5% din capitalul social au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele propuse spre includere, sai pot adresa intrebari privind ordinea de zi.
In cazul in care exista noi propuneri privind introducerea unor puncte pe ordinea de zi, actionarii care detin cel putin 5% din capitalul social au obligatia de a inainta Consiliului de Administratie cererile in cel mult 15 zile de la publicarea prezentei convocari, astfel incat, acestea sa poata fi publicate pe site-ul societatii, pentru a putea fi luate la cunostinta si de ceilalti actionari.
Noua ordine de zi, ce va cuprinde si punctele propuse de actionari care detin cel putin 5% din capitalul social in urma convocarii, trebuie publicata cu cel putin 10 zile inaintea Adunarii Generale.
Actionarii pot obtine informatii suplimentare de la sediul societatii la numerele de telefon/fax 0248/615.599/0248/615.600 sau la adresa de e-mail juridic@imuc.ro.
PRESEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE
BOAMBES ANGELICA
Procedura de retragere a actionarilor minoritari si rascumparare actiuni din IMUC S.A.
Decizii convocare
Proiect AGEA 14.02.2019
Proiect AGOA 14.02.2019
Convocare AGEA/ AGOA 14.02.2019
Convocare AGA 28.05.2014
Convocare AGOA AGEA 06.2013
CONVOCARE 19.07.2012
Achizitii acum cu ajutorul portalului de licitatii!!
Proiect Finalizat SLAM Tulcea 2011
Contract Finalizat - Depozit de produse petroliere -Teius - noiembrie 2011
Contract prestari servicii - Cherbourg - Franta , incepand cu septembrie 2011 pe o perioada de 9 luni
Contract in Bilbao-Spania , incepand cu decembrie 2011 , pe o perioada de 3 luni
Dotari echipamente si utilaje din fonduri proprii in anul 2011 , suma investitiei ajungand la 200.000 EURO